نمک پودری

نمک پودری


نمک پودری صنعتی چیست؟

نمک پودری صنعتی ، یکی از گونه های نمک صنعتی است. که با نام نمک نرم صنعتی نیز شناخته می شود. دلیل نامگذاری این نمک به پودری به علت نداشتن بلورهای نمک است.و ظاهر آن کاملاً شبیه به آرد است به گونه‌ای که ممکن است افراد آن را با آرد اشتباه بگیرند.

نمک پودری

 

نحوه تولید به این صورت است این ماده معدنی سنگ نمک استخراجی معادن به دست می آید. سنگ نمک در کارخانه بعد از ورود توسط دستگاههای نمک کوبی کوبیده میشود بدون اینکه مورد تصفیه و شستشو قرار بگیرد نمک حاصل از این روند نمک های صنعتی است اندازه های متفاوت از دستگاه خارج می شوند. شناخته می شود نمک پودری صنعتی یکی از همین نمک های صنعتی است.

اگر بتوان نمک صنعتی را به دسته های مختلفی که از نظر ظاهری متفاوت می باشند و همین مسئله سبب تغییر در نوع کاربرد آن ها شده است تفکیک کرد، می توان موارد زیر را نام برد:

نمک صنعتی پودری

نمک صنعتی شکری

نمک صنعتی کریستالی

نمک صنعتی صدفی

و … .

نمک پودری صنعتی در بازار خرید و فروش نمک صنعتی در میان کارخانه ها، امروزه فروش خوبی را به خود اختصاص داده است و تقاضا برای این نوع از نمک صنعتی، به طرز جالبی بالا رفته است.

نمک پودری

کاربردهای نمک پودری صنعتی در صنعت

  1. تصفیه خانه ها و فاضلاب آب و تصفیه آب
  2. تولید انواع ضد یخ ها در کارخانه های ضد یخ سازی
  3. صنایع چرم سازی
  4. کارخانجات تولید کاغذ
  5. صنایع اسید سازی وکلرسازی
  6. کارخانجات تولید مواد اولیه

چرا بسته بندی نمک نرم صنعتی حائز اهمیت است؟

همانطور که فرایند تولید بسیار دقیق و با  استانداردهای روز انجام می شود. بسته بندی نمک نرم نیز بسیار مهم است. این نمک به دلیل ساختار آرد مانند و دانه های بسیار ریز خشکی زیادی دارد و رطوبت را به شدت به خود جذب می کند. این باعث کلوخ شدن نمک می شود در هنگام جذب رطوبت. به همین دلیل باید از کیسه های بسته بندی مناسب  از جنس لمینت برای این نمک استفاده کرد. در محل خشک و به دور از رطوبت نگهداری کرد.

خرید مستقیم 

شما می توانیدمحصول نمک پودری صنعتی را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده از این مجموعه از طریق راه های ارتباطی گفته شده به صورت خرده و عمده سفارش و خریداری کنید.

همچنین برای مشاهده دیگر محصولات می توانید به مطلب فروش نمک صدفی صنعتی کیسه ای نوین نمک  در همین سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *