Bath salt


نمک اپسوم بیوتی سالت

نمک اپسوم خواص فراوانی داشته و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

اگرچه نمک اپسوم می تواند شبیه نمک معمولی باشد ، اما ترکیب شیمیایی این ماده معدنی کاملاً متفاوت است. همچنین سولفات منیزیم هپتا هیدرات نامیده می شود ، از سولفات و منیزیم تشکیل شده است ، دو ماده معدنی که هنگام خوردن یا جذب از طریق پوست اثرات درمانی برای بدن شما دارند. به همین دلیل ، نمک اپسوم برای درمان یبوست ، خارش ، بی خوابی و البته درد کمر و عضلات استفاده می شود.

بدن ما از منیزیم برای تنظیم تعدادی از فعالیت های مختلف بدن استفاده می کند و همچنین برای کاهش التهاب ، کمک به عملکرد عصب و عضلات و جلوگیری از سخت شدن عروق مفید است. سولفات ها به بدن شما در جذب مواد مغذی کمک می کنند ، سموم را دفع می کنند و حتی می توانند برای تسکین سردردهای میگرنی استفاده شوند.

سولفات منیزیم دارای ۷ مولکول آب تبلور را می توان از واکنش سولفوریک اسید با منیزیم کربنات یا منیزیم اکسید تهیه کرد. هرچند به صورت مستقیم از منابع طبیعی نیز به دست می آید. سولفات منیزیم بدون آب تبلور فقط با دهیدراته کردن (بی آب کردن) سولفات منیزیم آبدار به دست می آید.

 خواص درمانی

یکی از مهم‌ترین خواص این نمک، خواص درمانی آن می‌باشد. نمک اپسوم برای درمان بسیاری از بیماری‌های رایج کاربردی می‌باشد. بیماری‌های رایج و معمولی که امروزه بشر با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند. در این میان این نمک یک درمانگر سنتی بوده که با تأثیرات فراوان خود بر بدن انسان، باعث درمان و بهبود بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایلی که این نمک به‌واسطه آن دارای خواص درمانی می‌باشد، عنصر منیزیم است. منیزیم جزو عنصر‌های حیاتی و مهم بدن انسان بوده که همیشه باید میزان استاندارد آن در بدن حفظ شود. منیزیم کنترل‌کننده بیش از ۳۰۰ عنصر فرعی دیگر در بدن می‌باشد. به همین واسطه این عنصر تأثیر بسزایی در سلامت بدن دارد. درصورتی‌که مقدار آن از حد معمول کمتر باشد، بیماری‌های مختلفی در بدن ایجاد و بروز داده می‌شود. این نمک به‌واسطه غنی بودن از منیزیم در ساختار خود، می‌تواند میزان این عنصر در بدن را کنترل کرده و از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند. به همین منظور از این نمک در ساخت برخی دارو‌ها استفاده می‌شود.

انواع نمک اپسوم بیوتی سالت

در حالت کلی سه نوع نمک اپسوم وجود دارد

1_ نمک اپسوم دوآبه که غیر خوراکی بوده و برای مصارف همچون آرایشی و بهداشتی، لایه برداری، شفافیت پوست، کاهش التهاب مفاصل، از بین بردن دردهای عضلانی، ساخت پدیکور و مانیکور، برای مخلوط کردن با شامپو برای شفافیت مو و از بین بردن شوره سر

2_ نمک اپسوم  پنج آبه نیز غیر خوراکی بوده و برای مصرف در کشاورزی و کشت گلخانه ای مورد استفاده قرار میگیرد.

3_ نمک اپسوم هفت آبه خوراکی بوده و خواص فراوانی دارد که برای درمان یبوست، برای دفع سنگ کیسه صفرا، ناکارایی کبد و درمان نقرس مورد استفاذه قرار می گیرد.

خرید اینترنتی

برای خرید نمک های اپسوم خوراکی به صورت اینترنتی می توانید از طریق راه های ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما نمک مورد نظر خود را سفارش دهید.و یا با شماره 09120437535 تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *