شاید شما هم تجربه پختن یک غذای شور را داشته باشید و مطمئنا به نمک ایراد گرفته اید. با تهیه قرص نمک با خلوص بالا که در کارخانه های تصفیه نمک و تحت استاندارد تولید می گردد ، مشکل حل خواهد شد.
می دانید که مصرف نمک، قاعده خود را دارد. یعنی اگر از میزان میانگین مشخص شده در روز، نمک بیشتر مصرف شود، ممکن است آسیب هایی به بدن فرد مصرف کننده وارد شود. انسان در روز، حق استفاده از 5 گرم نمک را دارد که این مقدار در ایران، بسیار بیشتر و حتی می توان گفت که در حدود 3 برابر مصرف میانگین روزانه نمک برای هر فرد می باشد.
به دلیل اینکه ایرانی ها نمک زیادی مصرف می کنند و مقدار میانگین مصرف روزانه هر فرد در ایران، حدود 15 گرم می باشد، بایستی روش های دیگری برای کم کردن استفاده از نمک در ایران پیدا کرد.
این روز ها کارخانه های تولیدی، محصولی به نام قرص نمک را به بازار عرضه کرده اند که جنبه خوراکی داشته و می توان از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده خوراکی ها استفاده کرد.
در ادامه، بیشتر در خصوص قرص نمک و همچنین تولید آن صحبت خواهد شد.

قرص نمک و چگونگی تولید آن

همانطور که گفته شد، قرص نمک جنبه خوراکی دارد. به این صورت که کارخانه های تولیدی، درصد خلوص متفاوتی را در قرص نمک به کار گرفته و هر کدام از این قرص نمک ها را برای استفاده های گوناگون در اختیار خریداران قرار داده است و یکی از اصلی ترین آن ها، استفاده در پخت و پز غذا می باشد.
به طور مثال، ایرانی ها که حداقل در یک وعده غذایی روزانه خود برنج مصرف می کنند، ممکن است هر از گاهی، میزان نمک متفاوتی را داخل برنج ریخته و در پختن مقدار زیادی برنج، قاعده افزودن نمک به آن از دستشان خارج شود. این قرص نمک ها به این افراد کمک می کند که بر حسب پیمانه و یا وزن برنج، قرص نمک را به جای نمک خوراکی برای طعم دهندگی به پلو استفاده نمایند.
استفاده از قرص نمک طعام در پخت و پز به جای نمک خوراکی، ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و از مهمترین آن ها می توان به شور نشدن غذا ها و خوراکی ها اشاره کرد.
در کارخانه های تولیدی، قرص نمک با درصد خلوص متفاوتی تولید می شود. مسلم است که هرچه میزانخلوص نمک در این قرص ها دارای دوز بالاتری باشد، شور تر بوده و هر چه این میزان خلوص کمتر باشد، از مقدار شوری قرص نمک کاسته می شود.
حال باید توجه داشته باشید که برای پخت و پز چه نوع خوراکی و در چه میزان می خواهید از قرص نمک استفاده کنید و در انتها برای خرید آن اقدام نمایید.
این نوع از قرص، اصولاً در کارخانه تصفیه نمک و تحت استاندارد ها و مسائل بهداشتی تولید شده و در بسته بندی هایی با وزن های مختلف به بازار عرضه می گردد.

قرص نمک

خرید قرص نمک با خلوص بالا

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که ممکن است گاهی غذا های شور طبخ کرده و هر از گاهی میزان نمک افزودنی به غذا و خوراکی از دستتان خارج می شود، حتماً پیشنهاد می شود تا قرص نمک خلوص بالاو پایین را بر حسب نیاز خود تهیه کنید.
شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کند که چگونه می توان بهترین نوع قرص نمک را از بازار فروش تهیه کرد؟ آیا خرید اینترنتی قرص نمک در ایران، امکان پذیر هست یا خیر؟
پاسخ به این سوال مثبت است. این روز ها که پیشرفت علم و تکنولوژی قابل حس می باشد، سایت ها و فروشگاه هایی در فضای مجازی تاسیس شده اند که محصولات و کالا های مختلف را به صورت غیر حضوری در اختیار خریداران قرار داده و فرد خریدار نمک هم با پرداخت میزان کمی هزینه پست یا پیک، می تواند کالا و محصول خریداری شده را تحویل گیرد.
هایپرمارکت های مجازی و فروشگاه های که مواد غذایی لوکس و برند را عرضه می کنند، محل مناسبی هستند تا شما بتوانید از طریق آنها، برای خرید نمک و قرص تهیه شده از آن اقدام نمایید.
با توجه به مشخصاتی که در سایت ها پیرامون قرص نمک درج شده است، شما می توانید از وزن و درصد خلوص بالا یا پایین قرص نمک به خوبی مطلع شوید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:شماره موبایل: 09120437535شماره موبایل: 09364130149آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *