صابون نمک هیمالیا

صابون نمک هیمالیا


صابون نمک هیمالیا چیست؟

این صابون های نمکی زیبا از کوهپایه های هیمالیا هستند. خواص درمانی این کریستال صابون نمک شگفت انگیز را برای شما به ارمغان می آورید تا از آن لذت ببرید.صابون نمک هیمالیا به طور طبیعی از پوست شما مراقبت می کند. نمک پاک کننده و ضد عفونی کننده است و مواد معدنی آن پوست را تغذیه کرده و تعادل رطوبت آن را حفظ می کند. نمک بسیار تصفیه کننده است و به سایر محصولات حمام نیاز نیست.

صابون نمک

شگفتی های صابون نمک هیمالیا

پوست چرب را کاهش می دهد

این صابون نمک با سموم مبارزه می کند، که به از بین بردن پوست چرب کمک می کند. صابون نمک هیمالیا می تواند منافذ را ضد عفونی کرده و پوست را تمیز کند تا از تجمع چربی جلوگیری کند. وقتی از صابون نمک طبیعی استفاده می شود. درخشندگی و چربی صورت را کاهش می دهد و پوستی تمیز و روشن به شما می بخشد.

در نوسازی تقویت می شود

صابون نمک هیمالیا به لطف اثر جوانسازی می تواند پوست شما را شاداب تر ، جوانتر و روشن تر نشان دهد. دلیل آن این است که با استفاده از این نمک به شکل آب نمک ، چین و چروک و خطوط ریز را از بین می برد. ناگفته نماند ، این نمک جوان کننده می تواند اثرات شدید برنزه شدن و لکه های تیره ناشی از خورشید را کاهش دهد.

از بوی بد بدن جلوگیری می کند

صابون نمک هیمالیا

داشتن بوی بد بدن نه تنها در ملاء عام شرم آور است بلکه بهداشتی نیز نیست. با این حال ، مطالعات اخیر نشان می دهد که ضد عرق های تجاری نیز در واقع به این امر کمک نمی کنند. بر اساس مجله بیوشیمی معدنی، در حقیقت برخی از عوامل احتمالی سرطان پستان مشخص شده است. صابون نمک می تواند شیرین را جذب کرده ، بوهای بد را از بین ببرد و حتی به سم زدایی کل بدن کمک کند.

 علائم آکنه را درمان می کند

آکنه که با افزایش ترشح سبوم ایجاد می شود . یک بیماری پوستی است که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. این شامل تشکیل جوش های سرسفید ، جوش های سرسیاه و جوش های چرکی است. که می تواند منجر به ایجاد اسکار شود. با این حال ، روال مناسب با صابون نمک هیمالیا به کاربران امکان می دهد مراقبت از پوست خود را ارتقا دهند. اثرات سم زدایی به حذف پوست مرده و چربی ها ، مقصر اصلی آکنه کمک می کند.

درمان گزش حشرات

صابون نمک هیمالیا به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی می تواند برای تمیز کردن نیش حشرات و زخم ها مورد استفاده قرار گیرد. این به جلوگیری از عفونت بیشتر و اطمینان از روند صاف درمان کمک می کند. علاوه بر این ، صابون نمک  ناراحتی گزش را تسکین می دهد زیرا خارش و التهاب را با یک خیساندن ساده تسکین می دهد.

 

صابون نمک

 مزایای صابون نمک برای پوست

بیایید قبول کنیم ، همه ما از پوست کامل برخوردار نیستیم ، اما راه هایی برای بهبود آن وجود دارد. صابون نمک هیمالیا معمولاً حاوی نمک سنگ بلوری است که منحصراً در پای منطقه استخراج می شود. با تمام مواد معدنی اضافی ، حاوی 84 ماده معدنی و عناصر است که شامل مس ، آهن ، منیزیم و موارد دیگر است. به دلیل مزایای آن از جمله موارد زیر مشهور است:

  1. متعادل کردن PH پوست
  2. درمان علائم آکنه
  3. مواد معدنی بدن را تامین می کند
  4. قند خون را تنظیم می کند
  5. سینوس ها را تمیز می کند
  6. قدرت مغز را افزایش می دهد
  7. گردش خون و اثرات آن بر سیستم خونی ما را بهبود می بخشد

 

نحوه استفاده از صابون نمک

صابون نمک هیمالیا را می توان مانند صابون معمولی استفاده کرد. صابون را خیس کرده و مدتی در دستان خود بچرخانید. در صورت تمایل می توان صابون را روی پوست گذاشت تا در حین حضور در سونا تأثیر بگذارد. همچنین می تواند به عنوان دئودورانت استفاده شود.

خرید اینترنتی

برای خرید صابون نمک هیمالیا به صورت اینترنتی و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با راه های ارتباطی که در انتهای مطلب گفته شده است تماس بگیرید. و محصول مد نظرخود را به صورت تکی و عمده سفارش دهید.

 

همچنین شما میتوانید برای اطلاع از دیگر از محصولات مانند نمک حمام میتوانید به مطلب خرید اینترنتی نمک حمام در انواع رایحه ها در این سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *