صابون نمک

صابون سنگ نمک که با نام های صابون نمک هیمالیا یا صابون نمک صورتی شناخته شده است. این نوع صابون محصولی بسیارکاربردی و با ارزشند است که در صنایع آرایشی بهداشتی  و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کاملا ارگانیک بوده و صددرصد مواد تشکیل دهنده آن از تکه های سنگ نمک معدنی تشکیل شده است. این محصول جدا از فواید بهداشتی و پاک کنندگی قوی در مصارف درمانی نیز استفاده می شود. صابون سنگ نمک در اشکال و رنگ های متنوعی عرضه فروش میشود. بنابر سلایق و مواد استفاده مصرف کنندگان با اضافه کردن اسانس ها و مواد دارویی دیگری به صابون سنگ نمک این محصول در اشکال مختلف و فواید دارویی متنوعی وارد بازار میگردد. ازاین محصول در موارد زیادی استفاده می شود ومزایای زیادی را برای افراد ایجاد می کند.

یکی از انواع کابردهای نمک معدنی قالب ریزی آن در قالب های کوچک شبیه به قالب صابون می باشد.استفاده از صابون نمک به جای صابون های شیمیایی فوایدی بی نظیری دارد.و جدا از فواید معدنی زیاد از عوارض شیمیایی صابون های معمولی نیز جلوگیری میگردد.

صابون نمک در رنگهای مختلف از جمله سفید ، صورتی و نارنجی موجود است. تفاوت رنگ نمک بر اساس مقدار کمی از مواد معدنی موجود در آن تعیین می شود. این مواد معدنی شامل پتاسیم ، آهن ، کلسیم و منیزیم هستند. از آنجا که این صابون ها سرشار از مواد معدنی زیادی هستند،اسفاده از انها در حمام روزانه بسیار مفیدتر و سالم تر از صابون های شیمیایی هستند.

خواص صابون نمک

۱- آرامش بخش و تسکین دهنده.

حمام کردن در آب گرم به مدت 10 دقیقه می تواند خستگی ، استرس و درد را کاهش داده و احساس رضایت و سلامت را افزایش دهد. صابون نمک قادر به تولید یون های منفی در هوا است و باعث ایجاد آرامش در بسیاری از افراد می گردد.

۲- نمک معدنی سرشار از منزیم است.

و صابون نمک نیز از این فایده بی بهره نیست.استفاده از صابون نمکی درحمام روزانه می تواند در جذب منیزیم از طریق پوست کمک کند. منیزیم برای سلامتی ضروری است. به شل شدن و انقباض ماهیچه ها کمک می کند. برای تنظیم سیستم عصبی ضروری است و همچنین به تبدیل غذا به انرژی کمک می کند. هر سیستمی در بدن برای عملکرد صحیح به منیزیم نیاز دارد.

۳- درمان آکنه و اگزما.

نمک دارای خواص ضد میکروبی است که برای درمان آکنه مفید می باشد.استعمال صابون نمک بر روی پوست در درمان آکنه مفید می باشد. ثابت شده است که حمام های نمک معدنی و همچنین استفاده از صابون نمک، برای افراد مبتلا به پسوریازیس یا اگزما مفید هستند. آنها می توانند پوسته پوسته شدن ، قرمزی و سوزش را کاهش دهند.

۴- لایه بردار.

یکی دیگر از موارد استفاده زیاد از این صابون نمک، استفاده به عنوان لایه بردار برای صورت می باشد.اگر بخواهیم به عنوان لایه بردار صورت از آن استفاده کنیم،باید به ارامی ان را بر روی پوست صورت بمالیم.

۵- پسوریازیس

۶- درمان هرنوع عارضه پوستی

طریقه مصرف صابون سنگ نمک

بعد از حمام یا دوش گرفتن، صابون نمک را مرطوب کرده و به پوست بدن خود بمالید و بگذارید خشک شود و سپس بدن خود را بشویید. ممکن است در ابتدا سوزش پوست خود را احساس کنید ولی این سوزش فقط در الی دقیقه اول رخ می‌دهد و به مرور زمان احساس خوبی را حس خواهید کرد.

هنگام شستن صورت خود، صابون را مستقیم و به آرامی به صورت خود بکشید. استفاده نادرست این صابون هنگامی که با آرامش همراه نباشد، ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

هربار بعد از استفاده از صابون نمک آن را در محیطی خشک قرار دهید تا ماندگاری بالایی برای شما داشته باشد.

قیمت صابون سنگ نمک

نحوه محاسبه صابون سنگ نمک کریستال هیمالیا به چه صورت است؟ قیمت صابون سنگ نمک براساس درجه خلوص و حجم سنگ مورد استفاده در آن ارائه می‌شود. سنگ نمک استفاده شده در این صابون نمک از مرغوب‌ترین نوع نمک در رنگ‌های آبی، صورتی و یا سفید است. هر چه سنگ نمک مورد استفاده در صابون نمک هیمالیا، از خلوص کمتری برخوردار باشد، یعنی کمرنگ تر و شفاف‌تر باشد به همان نسبت قیمت صابون سنگ نمک مناسب تر خواهد بود.

شرکت بیوتی سالت برای اطمینان از کیفیت محصولات خود تلاش زیادی می‌کند. تمامی سفارشات شما را اعم از صابون سنگ نمک به صورت کاملا بهداشتی و دقیق دسته‌بندی می‌شود. اگر به هردلیلی از خرید خود راضی نبودید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما همواره سعی بر افزایش رضایت شما دارد.

برای سفارش محصولات درخواستی خود میتوانید از قسمت تماس با ما اقدام کرده یا با شماره 09120437535 تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *