در ایران به علت وجود معادن نمک غنی، فروشگاه اینترنتی خرید و فروش سنگ نمک (Rock Salt) لازم به نظر می رسد. آیا در رابطه با معادن سنگ نمک ایران اطلاعاتی داشته و انواع سنگ نمک ایرانی را می شناسید؟
سنگ نمک و یا (Rock Salt) که بسیار پرکاربرد بوده و بخش قابل توجهی از نمک خوراکی، با انجام عملیاتی بر روی سنگ نمک به دست می آید، در ایران بسیار یافت می شود. ایران غنی از معادن سنگ نمکی است که هر یک سنگ نمک هایی با درصد خلوص متفاوت را در دل خود جای داده است و علاوه بر استفاده از سنگ نمک در صنعت تولید نمک خوراکی، استفاده های دیگری هم از آن خواهد شد.
سنگ نمک تنها در یک نوع سفید وجود ندارد و تا به امروز، گونه های مختلفی از سنگ نمک نه تنها در ایران، بلکه در کشور های مختلف یافت شده است. وجود ناخالصی های مختلف از قبیل آرسنیک، آهن و …، سبب شده تا تنوع سنگ نمک در معادن مختلف زیاد شود و به همین جهت، موارد استفاده سنگ نمک هم روز به روز گسترده و گسترده تر شود.

معادن سنگ نمک ایران کدام است؟

ایران از جمله 20 کشور دنیا است که بهترین نوع سنگ نمک را دارا می باشد. در ایران، یکی از نایاب ترین سنگ نمک های جهان که با نام سنگ نمک آبی شناخته شده، وجود دارد. سنگ نمک آبی، جنبه خوراکی نداشته و به خاطر رگه های آبی که در زمینه سفید سنگ نمک وجود دارد و سبب شده تا ظاهر زیبایی داشته باشد، استفاده تزئینی از آن می شود. البته نمک های دیگری از قبیل سنگ نمک هالیت، نمک بلوری و … هم در معادن سنگ نمک ایران یافت می شود.
اگر قرار باشد پیرامون معادن سنگ نمک ایران، اطلاعاتی به دست آورید، بهتر است پیش از هرچیز، معدن سنگ نمک گرمسار به شما معرفی شود. معدن سنگ نمک گرمسار، از جمله معادن نمکی است که بیشترین تناژ تولیدی سنگ نمک در کشور را به خود اختصاص داده و بر خلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند سنگ نمک تولیدی در ایران، به مصرف داخلی می رسد، باید گفت که بخش اعظمی از سنگ نمک گرمسار، به کشور های خارجی همسایه و غیر همسایه صادر می گردد.
از جمله استفاده های کلی از سنگ نمک در ایران و در کشور های مختلف، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. استفاده خوراکی
  2. استفاده صنعتی
  3. ساخت وسائل تزئینی
سنگ نمک تزیینی

فروشگاه سنگ نمک در ایران

هرچند که سنگ نمک استفاده های گوناگونی داشته و نمی توان خواص و فواید مصرف آن برای بدن را انکار کرد، اما فروشگاه و مغازه ای مختص عرضه سنگ نمک در بازار فروش موجود نمی باشد. جدای از سنگ نمک صنعتی که مورد استفاده کارخانه های تولیدی بوده و کارخانه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه، سنگ نمک را از معادن مورد نظر خریداری می کنند، سنگ نمک خوراکی، سنگ نمک تزیینی و … سخت در بازار فروش ایران یافت می شود.
البته برای خرید حضوری، عطاری ها و یا مغازه هایی که عرضه کننده مواد غذایی طبیعی و ارگانیک هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد. اما به هر حال، زمان بسیاری صرف خرید سنگ نمک خواهد شد.
پیشرفت تکنولوژی و پر مشغله شدن افراد سبب شده تا اغلب به خرید اینترنتی محصولات مختلف روی بیاورند که سنگ نمک هم یکی از این محصولات است.
فروشگاه های اینترنتی زیادی در فضای مجازی وجود دارد که هر نوع و مدل از سنگ نمک خوراکی و یا تزیینی که شما نیاز داشته باشید را به راحتی در اختیارتان قرار خواهند داد.
تعداد فروشگاه سنگ نمک در فضای مجازی زیاد است و خریداران باید توجه داشته باشند تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب، سنگ نمک مورد نیاز خود را از سایت و یا فروشگاه اینترنتی خریداری کنند. زیرا متاسفانه سایت هایی هستند که سنگ نمک هایی که طبیعی نبوده و تقلبی به حساب می آیند را با قیمت سنگ نمک طبیعی، به مشتریان فروخته و از این راه کلاهبرداری می کنند.
سایت هایی نظیر بازار نمک ایران، از جمله سایت های شناخته شده و معتبری است که شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی و با برقراری ارتباط با عاملان فروش زیر نظر این مجموعه، سنگ نمک را چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی خریداری کنید.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:شماره موبایل: 09120437535شماره موبایل: 09364130149آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *