فروش سنگ نمک صادراتی گرمسار در رنگ های نارنجی و قرمز و آبی، تامین ماهانه ۵ هزار تن سنگ نمک طبیعی با خلوص بالاتر از ۹۸ درصد، با بسته بندی جامبو بگ.

معرفی سنگ نمک قرمز

سنگ نمک در طیف های متنوعی از رنگ ها وجود دارد، از رنگ سفید خالص گرفته تا صورتی، پرتقالی، رنگ های قرمز و آبی و گاها مخلوطی از این رنگ ها نیز در معادن سنگ نمک یافت می‌شود.

تمام رنگ های سنگ نمک سرشار از مواد معدنی هستند و اثر مثبتی روی سلامت انسان دارند وقتی از این کریستال ها چراغ درست می‌کنند، آجر نمکی می‌سازند و یا برای خوردن مصرف می‌نمایند هر یک به نوبه خود به یک شیوه فواید خود را نصیب بدن انسان می‌کند.

اگر درون چراغ خواب سنگ نمک قرمز یک لامپ قرار گیرد سنگ نمک یون‌های منفی را آزاد می‌کند و یون های منفی آزاد شده یون های مثبت را موجود در فضا را خنثی می‌کنند

تزریق یا به عبارتی وجود آهن در کریستال های سنگ نمک در ترکیب با هشتاد ماده معدنی دیگر می تواند سبب ایجاد چنین تنوع رنگی گردد و هر چه میزان آهن در کریستال بیشتر باشد احتمال ظهور رنگ های قرمز، نارنجی و صورتی بیشتر است.

سنگ نمک سفید خالص و نارنجی از لحاظ خواص درمانی تفاوتی باهم ندارند و هر دو می‌توانند در نتیجه گرم شدن، یون های منفی را آزاد کنند و از این طریق هوای اطراف را تصفیه کنند

سنگ نمک سیاه یک ترکیب معدنی پیچیده با میزان سولفور بالا و طعم بسیار تند و قوی دارد که بیشتر به مذاق هندی ها خوش می آید.

خرید سنگ نمک نارنجی

سنگ نمک نارنجی می‌تواند هم برای مصارف خوراکی انسان و دام مورد استفاده قرار گیرد ضمن اینکه برای ساخت انواع آباژور، چراغ خواب و اتاق نمکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجموعه هالیتو سالانه مقادیر زیادی از سنگ نمک نارنجی با کیفیت بالا را از معادن گرمسار استخراج و به بازار داخل و خارج کشور عرضه می کند.

بازار صادراتی سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی به گوهر آبی در دنیا شهرت دارد و جزء دسته سنگ نمکهای کمیاب است که مجموعه سنگ نمک هالیتو همواره بزرگترین تامین کننده این سنگ نمک در ایران است.

بازار صادراتی سنگ نمک آبی اکثرا منتهی به کشورهای اروپای غربی است چرا که به دلیل گران بودن این کانی بسیار پر ارزش، اقبال عمومی برای خرید این محصول بسیار کم است و از محصولاتی محسوب می‌شود که مشتریان خاص دارد.

جالب است بدانید تاثیر سنگ نمک آبی برای موارد ذیل اثبات شده است:

  • کاهش فشار خون
  • تنظیم ضربان قلب
  • کاهنده استرس
  • از بین برنده افسردگی

رنگ آبی این سنگ نمک نیز به وجود مقدار زیاد عنصر پتاسیم در آن مرتبط است.

شما می توانید برای بهبود طعم و عطر غذا و همچنین تامین عنصر ضروری پتاسیم برای بدن این سنگ نمک را از مجموعه کارخانجات نمک سمنان تهیه کنید

خرید سنگ نمک صورتی

سنگ نمک صورتی در دو کشور ایران و پاکستان یافت می‌شود و این دو کشور همواره بزرگترین عرضه کنندگان این محصول می‌باشند.

نمک صورتی هیمالیا اکثرا به صورت مسافری وارد کشور می‌شود و اگر هم موجود باشد قیمت بسیار بالایی دارد و تقریبا تمام نمک های صورتی موجود در بازار ایران، همان نمک صورتی گرمسار است که به نام هیمالیا به فروش می‌رسد.

 

فروش سنگ نمک صادراتی گرمسار

به صورت اجمالی با معروفترین سنگ نمک های صادراتی گرمسار آشنا شدید و اگر شما هم در زمینه صادرات مشتریانی دارید که تقاضای سنگ نمک از شما دارند، مجموعه سنگ نمک سمنان بزرگترین تامین کننده سنگ نمک در ایران است که به راحتی سفارش شما را آماده و به مقصد ارسال می‌کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *