آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک


آباژور سنگ نمک امروزه توسط متخصصین انرژی درمانی ،برای موارد انرژی درمانی توصیه می شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، نتایج به دست آمده که هاله ها ، حوزه های انرژی پیرامون انسان هستند. این حوزه ها در اثر فعالیت های روزانه که توسط افراد صورت می گیرد بار الکتریکی و سایر بارهای مثبت دچار آلودگی شده و برای فرد خستگی ، افسردگی و بیماریهای مختلف ایجاد می نماید. با استفاده از سنگ نمک ، این حوزه ها پاکسازی می شود و آرامش و سلامتی فرد را فراهم می‌ شود.

آباژورها از گذشته تا به امروز علاوه بر ایجاد نور و روشنایی از آنها به عنوان یک عامل برای زیبایی و تزئینات دکوراسیون استفاده می شود. معمولاً آباژور سنگ نمک  به دو صورت قدی پایه دار و انواع رومیزی وجود دارد. تنوع طرح جنس این محصولات بی‌نظیر و وسیع است.

آباژور سنگ نمک

 

آباژور سنگ نمک چیست ؟

آباژور سنگ نمک نوعی از انواع آباژور ها است که به صورت مدرن و سنگ نمک طبیعی و ارگانیک ساخته شده است. علاوه بر ایجاد روشنایی خاصیت ها و ویژگی های زیادی دارد. کریستال نمک ماده معدنی است. که ساختار اتمی آن الکتریکی است ، به دلیل همین خاصیت کریستال نمک قادر است از حالت بلوری به مایع و سالت مایع به شکل بلور در بیاید. به دلیل همین قابلیت تغییرات یونیزاسیون طبیعی سنگ نمک می تواند شارژ الکتریکی تولید کند. و به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد سنگ نمک و دیگر ویژگی ها دانشمندان و طراحان از آن در تولید انواع آباژور ها استفاده کردند.

آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک با نام آباژور نمکی نیز شناخته شده می شود.  لامپ درون آباژورها زیبایی آن را دو چندان میکند. می‌توانند در تمامی مکانها از جمله اتاق خواب ، سالن نشیمن ، دفتر کار و… مورد استفاده قرارگیرند.  درخشش زیبای بلور سنگ نمک جلوه بی نظیری در مکانهای مورد استفاده به ارمغان می آورد.

مزایای استفاده از آباژور سنگ نمک 

خاصیت یونیزاسیون و تصفیه محیط پیرامون

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از پیش از وسایل تکنولوژی افراد در معرض امواج الکترومغناطیسی از وسایل الکتریکی مثل موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، تلویزیون و… قرار دارند. تحقیقات نشان می دهد یونهای مثبت فرستاده شده از تجهیزات الکتریکی دلیل بسیاری از بیماری ها است. عواملی مانند خستگی  ،افزایش استرس ، کاهش ایمنی بدن کاهش تمرکز را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

تنها راه حل خنثی کردن  این یون های مثبت است. طبیعتاً باید توسط یونهای منفی صورت گیرد. استفاده از آباژورهای سنگ نمک می‌تواند در این زمینه کمک شایانی به عمل بیاورد. بلور های درخشان مهر که یون های باردار تولید می کنند. بگونه ای  اثرات سوء امواج که توسط یون های مثبت  است را از طریق یونیزاسیون که تولید یون منفی است از بین ببرد. و از قابلیت های منحصر به فرد آباژور نمکی محسوب می شود.

تقویت سیستم تنفسی

CILIA موهای باریک و ریزی هستند که در نای می روند.

این موهای ریز مانند فیلترهای تنفسی میکروسکوپی عمل می کنند.

بنا بر تحقیقات، یون های مثبت این موهای ریز را از بین برده و یون های منفی سبب افزایش این فیلترها می شود.

کسانی که از آباژور های سنگ نمک استفاده می کنند بر این باورند که به تنفس بهتر کمک می کند.

این بهبود در سیستم تنفسی، با آزادسازی یون های منفی صورت می گیرد. که اشیاء خارجی را فیلتر کرده و ریه ها (شش ها) را به طور کلی تمیز می کند.

بهبود کیفیت خواب شبانه و افزایش آرامش

اکثر افراد به دلیل قرار گرفتن در معرض یونهای مثبت و اثرات منفی آن دچار مشکلاتی از قبیل خواب نامنظم و بی خوابی های شبانه می شوند. چرا که یون های مثبت باعث کاهش سطح اکسیژن مغز می‌شود.

آباژور نمکی در فضای اتاق خواب می تواند کمک شایانی در رفع بی خوابی و تنظیم الگوی خواب افراد بکند  و با خنثی کردن یون های مثبت و هرگونه یون مزاحم کیفیت خواب شما را بهبود ببخشد.

 انرژی بخش بودن سنگ نمک

 

آباژور سنگ نمک

از خاصیت های بلور نمک به کار برده شده در این آباژور تولید یون های منفی و خنثی کردن یون های مثبت است. این عمل باعث افزایش سطح انرژی در محیط می شود. به همان اندازه که وجود یون های باردار باعث اثرات منفی مانند کاهش انرژی بدن ، خستگی و افزایش استرس می شود. افزایش یون های منفی در محیط باعث ایجاد آرامش ، قوت و انرژی بیشتر بدنرا فراهم می کند.

متعادل ساختن امواج الکترومغناطیسی

وسیله های دارای امواج الکترومغانطیسی مانند رادیو، موبایل، تلویزیون و غیره، یون های مثبت زیادی از خود تولید می کنند.

این وسیله های ارتباطی و دیگر اشیاء الکتریکی می توانند سبب تشدید تراکم یون های مثبت شوند.

اگرچه این امواج و یون ها قابل مشاهده نیستند اما اثرات جانبی خود را در طولانی مدت به جای می گذارند.

قرار گرفتن در معرض امواج EM سبب خستگی، تضعیف سیستم ایمنی بدنی و افزایش استرس می شود.

آباژور سنگ نمک

 

انواع آباژور های سنگ نمک

اگر به دنبال انواع آباژور سنگ نمک هستید،جای درستی آمده اید. چرا که بهترین محصولات را برای فروش آماده کرده ایم. از انواع آباژور سنگ نمک می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. آباژور سنگ نمک کوبیک
  2. طرح گوی
  3. هرمی
  4. ایستاده
  5. کاسه ای
  6. مجسمه ای
  7. قارچی

 

قیمت آباژور سنگ نمک

از جمله موارد مهم در رابطه با این موضوع قیمت آباژورهای سنگ نمک است. عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند تاثیر خود را بر روی قیمت چراغ سنگ نمک اعمال کنند اصلی ترین آن ها نیز اصل بودن سنگ نمک است. خیلی از افراد به دنبال نمونه ای اصل این سنگ ها هستند؛ چرا که خواص درمانی آن ها واقعی و طبیعی است. از این رو هزینه های نسبتا بالایی را صرف خرید آن ها می کنند.

البته موارد دیگری نیز وجود دارند که در این راستا تاثیرگذار هستند. ابعاد نمونه ای از این موارد به شمار می رود. هر چقدر اندازه یک چراغ خواب سنگ نمک بیشتر باشد، به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری را برای پرداخت آن در نظر بگیرید. همچنین گاهی اوقات مراکز فروش این فرصت را برای افراد به وجود می آورند که طرح دلخواه خودشان را بر روی این چراغ خواب ها بزنند. همین زمینه ساز افزایش و یا کاهش قیمت ها خواهد بود.

خرید اینترنتی

برای خرید آباژور سنگ نمک به صورت اینترنتی می توانید از راه های ارتباطی گفته شده در انتهای مطلب انواع آباژور مد نظر خود را سفارش دهید.

 

هدیه به دوستان

آباژور های سنگ نمک به دلیل زیبایی و ارگانیک بودن, یک گزینه کاملا مناسب برای هدیه به عزیزانتان می باشد. و همچنین به دلیل خاصیت های درمانی موجب ایجاد آرامش می شود. شما می توانید آباژور سنگ نمک را که در طرح های مختلف ارائه و تولید می شود به عنوان یک هدیه خاص در نظر بگیرید.

 

 

همچنین شما میتوانید برای اطلاع از دیگر محصولات ارگانیک مانند گوی سنگ نمک ماساژ میتوانید به مطلب فروش گوی سنگ نمک ماساژ درمانی در این سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *