سنگ نمک هالیت به علت شفاف بودن و ظاهر کریستالی خود بسیار خالص بوده و مراکز فروش نوع اصل و خالص آن، برای کاربرد آن در فنگ شویی و دفع انرژی منفی فعال می باشند.

سنگ نمک هالیت، کاملا خالص و بدون حتی اندکی مواد مضر می باشد. این امر موجب شده ظاهر آن متمایز از دیگر سنگ نمک ها شده و شفاف و کریستالی به نظر برسد. این سنگ در معادن بسیار محدودی یافت می شود و کیفیت آن در رگه های مختلف یک معدن نیز تفاوت دارد.

هالیت ممکن است خالص باشد اما اندکی کدر به نظر برسد و یا با ترکیبی از سنگ نمک های دیگر مانند سنگ نمک سفید یا آبی یافت شود. در صورت عدم رخنه گل و خاک به داخلش، بسیار ارزشمند و قیمتی شده و علاوه بر کاربرد تزیینی، جنبه درمانی نیز پیدا می کند.

محدودیت آن در کشور باعث شده صادرات و فروش آن به میزان زیاد دچار معضل گردد و این امر تعداد شرکت هایی که به عرضه آن مشغول هستند را کاهش داده است.  ایرانیان با سالها سابقه فعالیت تخصصی در مورد پژوهش، تولید، فروش و صادرات انواع نمک و سنگ نمک مفتخرند که اقسام مختلف سنگ نمک را اعم از رنگی، هالیت، سفید و غیره به صورت خرد شده و خام برای مصارف متعدد عرضه نموده و مراکز فروش عمده و جزئی خود را در استانها به خریداران محترم معرفی می نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *