با فواید و خواص فوق العاده نمک اپسوم آشنا شوید تا برای رفع مشکلاتی همچون گزش حشرات و آفتاب سوختگی یا حتی پرپشتی مو و جوانسازی پوست از آن استفاده کنید.

تاثیر فوق العاده نمک اپسوم روی موها و پوست صورت

نمک اپسوم یا سولفات منیزیم یک ترکیب معدنی خالص است . نمک های اپسوم طیف گسترده ایی را از کاربردهای مختلف دارد که مزایای بهداشتی زیادی دارد .از این نوع نمک اغلب در داروهای ضدالتهابی در درمان عضلات و برخی بیماری های خاص استفاده می شود .نمک اپسوم
نمک اپسوم

خواص درمانی و زیبایی نسخه های نمک اپسوم

 تحقیقات نشان داده اند که منیزیم و سولفات به راحتی از طریق پوست جذب می شوند به همین دلیل توصیه می شود قبل از استفاده از آنها ، با پزشک خود مشورت کنید مخصوصا اگر باردار هستید یا شرایط پزشکی حادی دارید .
خواص نمک اپسوم

مهمترین و کاربردی ترین خواص نمک اپسوم برای بدن

استفاده از نمک اپسوم برای رفع نیش حشرات :

از آنجایی که نمک های اپسوم ضد التهابی قوی دارد ، می تواند سوزش و عفونت ناشی از نیش حشرات را درمان کند .
شما نیاز خواهید داشت به :
۲ قاشق غذا خوری نمک اپسوم
۱فنجان آب
پارچه ی تمیز
کاسه متوسط
دستورالعمل :
ابتدا نمک اپسوم و آب را داخل کاسه بریزید و به خوبی هم بزنید سپس پارچه را با آن مرطوب نمایید و بطور مستقیم بر روی قسمتی که حشرات نیش زده اند قرار دهید و مطمئن باشید که فورا حالتان بهتر خواهد شد .

حمام شادابی با نمک اپسوم:

همانطور که در اول این مطلب بیان کردیم ، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و اگر مشکلی نبود این روش را انجام دهید . شما می توانید با منیزیم و سولفات یک حمام سالم داشته باشید و بدین طریق فواید شگفت انگیزی خواهید دید که می توانند شما را شگفت زده نمایند و با این حمام شما احساس شادابی خواهید کرد .
برای این کار شما به موارد زیر نیاز دارید :
۲فنجان نمک اپسوم
وان آب گرم
فضای آرامش بخش
دستورالعمل :
ابتدا دو فنجان نمک اپسوم را به وان آب گرم اضافه کنید و سپس وارد آن شوید و پس از ۱۲ دقیقه از وان خارج شوید.برای نتیجه بهتر این کار را ۳ بار در هفته انجام دهید .

راه و روش داشتن خواب بهتر با استفاده از نمک اپسوم:

استفاده از نمک اپسوم به تغذیه پوست و آرامش بخشید به عضلات بسیار مناسب است و به همین دلیل باعث می شود که خواب خوبی داشته باشید .کاری که باید انجام دهید مطابق زیر است :
تنها برای این امر شما باید مراحل بالا را طی کنید که باید حمام نمک اپسوم داشته باشید و سپس به تخت خوابتان بروید و خواب راحت و آرامی داشته باشید

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *