نمک اپسوم (سولفات منیزیم)

سولفات منیزیم یا همان نمک اپسوم دارای مزایای بسیاری برای سلامتی و زیبایی است.  این نمک در مبارزه با مشکلات سلامتی و زیبایی کاربرد فراوان دارد. نمک اپسوم ترکیبی از دو ماده معدنی است: منیزیم و سولفات. این نمک از ۱۵۰۰ سال قبل برای حل مشکلات سلامتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

پخش نمک اپسوم

نمک هایی که به عنوان محصول زیبایی در بازار پخش شده، باکیفیت بالا و قیمتی استثنایی برای لایه برداری و سمزدایی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نمک ها با عناوین مختلف نمک بدن، نمک حمام، اپسوم بوده و به صورت پودر در بسته بندی های متنوع و یا به شکل قالبهای صابون عرضه می شوند.

ا

 

نمک لایه بردار باکیفیت و مرغوب را می توانید از فروشگاه اینترنتی این سایت و یا در صورت تماس به صورت عمده و جزئی تهیه نمایید.

نمکی که برای لایه برداری و صنعت زیبایی پوست به کار می رود به نمک اپسوم یا منیزیم سولفات معروف است. این نوع نمک به آرامی پوست را پاکسازی می کند.

سلول های مرده پوست در طی زمان ضخیم می شوند و هرچه بیشتر بر سطح پوست بمانند سختی آنها بیشتر می گردد. این لایه پوست ضخیم تر و ضخیم شده تا نهایتا حذف شود. لایه های سلول های مرده پوست  را خشک و پوسته پوسته می کند.

برای از بین بردن سلول های مرده پوست عمل لایه برداری را انجام می دهند تا پوست جوان و مرطوب پنهان شده در زیر به روی سطح پوست آمده و شادابی آن حفظ شود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *